Saturday, October 10, 2009

Kasih Sayang

Malam tadi, selepas selesai aku berzikir, aku pun terus berbaring di katil. Sambil cuba melelapkan mata, fikiranku menerawang jauh. Semakin aku cuba lelap, semakin jauh ia menerawang. Akhirnya, aku akur dan penuhi fikiranku dengan persoalan2 yang dah lama aku tinggalkan. Begitu juga, setiap persoalan yang aku fikirkan, terus terjawab secara spontan. Sehingga lah aku mengambil keputusan, aku harus meluahkan semua yang ada di dada ku, di blog ini.

Harus aku nyatakan di sini, ucapan terima kasih ku buat teman sekolah ku (yang sehingga kini aku pun tak tau siapa dia). Haha. Nama blognya "Tok Belagak". Setelah membaca postingnya di blognya "http://darulsaka.blogspot.com/", makanya aku terdetik untuk menulis di sini.

BOSS!!!!!!! Dengan izin.

Aku bermula dengan Kasih Sayang Mu.

No comments:

Post a Comment